Acum câteva săptămâni v-am prezentat „Yesterday”, clipul promoțional extins pe care Ubisoft l-a folosit pentru promovarea jocului Tom Clancy’s The Division pe posturile TV. Iată că, în ajunul lansării, Ubisoft recividează, lansând doua noi spoturi publicitare pentru acest joc: primul este realizat cu ajutorul secvențelor CGI, în timp ce al doilea se bazează pe secvențele de gameplay din Tom Clancy’s The Division. Le puteți urmări mai jos.
Tom Clancy’s The Division este un hibrid de third person shooter și RPG, ce se desfășoară exclusiv în mediul online și are la bază motorul grafic Snowdrop, dezvoltat de studioul Massive Entertainment special pentru acest titlu.
Jucătorii au ocazia de a deveni agenți în The Division, o organizație a cărei scop este recuperarea New York-ului din mâinile mai multor grupuri criminale, orașul-simbol de pe coasta de est a Statelor Unite ale Americii căzând pradă anarhiei dupa răspândirea unui virus periculos.
Tom Clancy”s The Division va fi lansat mâine, 8 martie 2016, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One și PC.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER